III koht läks samuti Pärnu Vanalinna Põhikooli: Mare Hallopi õppematerjal „Interaktiivne töövihik V klassile“. Eesti keele töövihik on mõeldud 5. klassile, seal on palju autori enda koostatud ülesandeid rõhuga õigekeelsusele, aga ka teistelt õpetajatelt kogutud ülesandeid. Žürii tõi esile ülesannete paljusust, materjali terviklikkust ja toetavat rolli iseseisval õppimisel.
Pärnu Vanalinna Kooli mõlema võidutöö autorid tõid esile, et nende kool on digipöörde keerises ja see annab juba praktilisi tulemusi. Töö „Abimaterjal läbivate teemade käsitlemisel põhikooli õppekavas“ juures olid tegevad kooli kõik õpetajad, Tiiu Maide, Anne Kaare, Ele Jaanimägi ja Diana Veskimägi olid n-ö juhtgrupp, koordinaatorid ja viimase lihvi andjad. Ka Mare Hallop rõhutas digipöörde mõju igapäevasele õppetööle. Elektrooniline töövihik sai alguse sellest, et õpetaja hakkas otsima materjale, mis sobiksid just tema klassile. Kui harjutusi sai piisavalt palju, kogus ta need kokku Padlet tahvile, ja sealt edasi sündis juba digitaalne õppematerjal „Interaktiivne töövihik V klassile“.
Konkursi „Täna samm, homme teine“ eesmärk on innustada õpetajaid looma elektroonseid õppematerjale, neid teistega jagama ning loomulikult tundides kasutama. Tänavune konkurss oli järjekorranumbrilt viies.
http://koolielu.ee/info/readnews/469940/konkursi-tana-samm-homme-teine-voidutoo-aitab-suhtlemiseks-oiget-stiili-valida