Vanalinna kooli üheksandikud kehastusid õpetajateks

Igal aastal tähistab Vanalinna kooli oktoobri alguses õpetajate päeva. Üheksandikud astuvad sellel päeval õpetaja rolli ja tunnevad omal nahal, kuidas on klassi ees tunde anda.
Saime äsjasel õpetajate päeval aimu, kui raske õpetaja amet on ja kogesime, et õpilaste tähelepanu köitmiseks peab õpetaja palju vaeva nägema.
Vaatamata sellele olen veendunud, et õpetajate päeval tunde andnutest otsustab nii mõnigi tulevikus õpetajaameti kasuks. Õpetaja amet on imetlusväärne, sest see töö vajab külma närvi ja oskust õpetada. Õpetaja elukutse proovimine aitab õpilastel seda väärt ametit hinnata.
Mina olin matemaatikaõpetaja ja tänu sellele, et matemaatika on mu lemmikõppeaine, ei olnud tööpäev õpetajana minu jaoks raske.
Kuigi paljudel õpetajatel olid asendajate jaoks tunnis tehtavad ülesanded olemas, kujunesid tunnid tavalisest pingevabamaks ja lõbusamaks.
Üheksandikud olid õpilastele välja mõelnud ka mitmeid meelelahutuslikke tegevusi: näiteks mängiti, kuulati muusikat, tantsiti ja löödi kaasa Kahooti viktoriinis.
Mina üritasin olla sama range nagu õpetajad. Alustasin tundi püsti tõusmisega ja tunnis lobisejad said märkuse.
Klassidega mul ilmselt vedas, sest sõnakuulmatusega väga probleemi polnud. Raske on küll tervet klassi end kuulama panna, aga kui saad õpilastega ühele lainele, pole see midagi ületamatut.
Päev lõppes piduliku aktusega, kus üheksandikud tänasid õpetajaid omaloomingulise luuletuse ja kauni roosiga. Akordioniansambel ja solist Juula andsid meeleoluka kontserdi.
Hea õpetaja nimetusega tunnustati ja tänati mitmeid pedagooge. Õpetajad sooritasid ka eksami ja näitasid oma teadmisi.
Janeka Palu, õpilane
Artikkel Pärnu Postimehes
dsc_0002-1 dsc_0004-1 dsc_0006-1 dsc_0007 dsc_0008 dsc_0010-1 dsc_0012-1 dsc_0013-1 dsc_0016-1 dsc_0017-1 dsc_0019-1 dsc_0021-1 dsc_0023-1 dsc_0024-1 dsc_0026-1 dsc_0027-1 dsc_0031-1 dsc_0032-1 dsc_0035-1 dsc_0038 dsc_0039 dsc_0040 dsc_0042 dsc_0043 dsc_0044 dsc_0047 dsc_0048 dsc_0050 dsc_0052 dsc_0054 dsc_0056 dsc_0057 dsc_0058 dsc_0060 dsc_0062 dsc_0063 dsc_0067 dsc_0068 dsc_0070 dsc_0072 dsc_0073 dsc_0075 dsc_0082 dsc_0084 dsc_0085 dsc_0086 dsc_0087 dsc_0088 dsc_0089 dsc_0090 dsc_0091 dsc_0092 dsc_0094 dsc_0095 dsc_0097 dsc_0102 dsc_0105 dsc_0109 dsc_0110 dsc_0111 dsc_0112 dsc_0115 dsc_0116 dsc_0117 dsc_0119 dsc_0121 dsc_0122 dsc_0125 dsc_0129 dsc_0130 dsc_0131 dsc_0134 dsc_0136 dsc_0138 dsc_0139 dsc_0143 dsc_0144 dsc_0147 dsc_0148 dsc_0149 dsc_0150 dsc_0152 dsc_0155 dsc_0157 dsc_0160 dsc_0161 dsc_0163 dsc_0166 dsc_0167 dsc_0168 dsc_0171 dsc_0172 dsc_0175 dsc_0176 dsc_0177 dsc_0179 dsc_0181 dsc_0182 dsc_0183 dsc_0185 dsc_0186 dsc_0190 dsc_0191 dsc_0193 dsc_0197 dsc_0198 dsc_0199 dsc_0200 dsc_0201 dsc_0202 dsc_0203 dsc_0205 dsc_0206 dsc_0208 dsc_0212 dsc_0214